Sunday 17 May 2009

زيــنــــة الــطــبــيــعــــة




























8 comments:

  1. يجننوووووووووووووو يا بيرو

    ايه الجمال ده ما شاء الله عليهم

    :)

    تسلميلنا يارب على الصور التحفة

    ReplyDelete
  2. عيونك الجميلة يا بنت مصر القمراية

    ربنا يسلمك ويخليكي ليا ومايحرمنيش من مرورك العطر

    تحياتي

    ReplyDelete
  3. يخرااااشى عليهم
    مشاء الله
    يخدو العقل
    بالبراءة والجمال الطبيعى

    شكرا يا مصرية
    تقبلى مرورى

    ReplyDelete
  4. يا خراشي جدا

    وخصوصا الكرنبتين اللي في أول صورة

    بحب العيال الملظلظين جدا علشان أعرف أبوس وأعض

    نورتيني بمرورك يا نونو

    ReplyDelete
  5. الـــــــــلــــــه

    بجد بسم الله ما شاء الله قمرااااااااات

    انا بعشق صور الأطفال والطبيعة معاهم يا خالتو

    اول صورة كنت معلقاها بوستر في الأوضة بتاعتي أيام ثانوية عاميه

    ان شاء الله هاجي هنا كتير علشان انشل الصور دي ههههههههههه

    تسلم ايدك يا احلى خالتو

    ReplyDelete
  6. يا جميل انت ياللي شبه خالتو

    بما إنك كنت معلقة صورة الكرنبتين القمورتين دول يبقى أزواقنا متشابهة

    وأنا أصلا متخيلاكي خدودك ملظلظة ولونهم أحمر علشان ألاقي حاجه أعرف أبوسها كويس

    بالنسبة للنشل برضه فيه توافق فظيع بيني وبينك لأني لما بلاقي صورة حلوة على طول بسرقها عادي يعني ههههههه

    لما تخلصي امتحانات أقابلك على الماسنجر وابعتلك كل الصور اللي تحبيها يا حبيبة خالتو

    بحبك قوييييييييييي

    ReplyDelete
  7. ما شاء الله ..

    يجد اجمل شئ فى الدنيا الاطفال ..

    ربنا يرزق كل بنات المسلمين ..

    ربنا يخليكى لين يامصرية على الصور الرائعة ..

    ReplyDelete
  8. أهلا حبيبتي لوجي

    وحشااني قوي

    سعيدة إن إحختياراتي من الصور بتعجبك يا جميلة

    تعرفي أنا اخترت ليكي أي صورة من صور النونات دول؟

    أنا متخيلاكي بريئة وجميلة زي البنوتة اللي قاعدة مع الأرنوب

    تقبلي إختياري ليكي ودمتي سالمة بحفظ الرحمن وأمانه

    ReplyDelete